
صهیونیست ها دست از پا درازتر حتی در آمریكا!
اكثر
آمریكایی ها با مشاركت واشنگتن و تل آویو در حمله به ایران مخالفند. یك
پایگاه اینترنتی وابسته به لابی صهیونیستی در آمریكا دیروز با ناراحتی تمام
اعتراف كرد نظرسنجی ها نشان می دهد مردم آمریكا علاقه ای به ورود كشورشان
در درگیری احتمالی ایران و اسرائیل ندارند. پایگاه اینترنتی جوئیش آنلاین
نوشت: «تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد اكثر آمریكایی ها مخالف پیوستن
كشورشان به حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران هستند.
نظرسنجی
امور عمومی شورای شیكاگو كه نتایج آن روز پنج شنبه منتشر شد نشان داد اكثر
آمریكایی ها مخالف پیوستن به اسرائیل در حمله احتمالی آن به ایران هستند.
پنجاه و شش درصد شركت كنندگان در این نظرسنجی در پاسخ به این سؤال كه اگر
اسرائیل تأسیسات هسته ای ایران را بمباران كند ایران به تلافی جویی علیه
اسرائیل دست می زند و دو طرف وارد جنگ می شوند در چنین شرایطی آیا آمریكا
باید نیروهای نظامی خود را به حمایت از اسرائیل گسیل كند یا نه پاسخ منفی
دادند.
فقط سی و هشت درصد از شركت كنندگان به این سؤال پاسخ مثبت دادند».
جوئیش
آنلاین نوشته است: «این نظرسنجی در فاصله یازده تا بیست و دوم ژوئن صورت
گرفت یعنی زمانی كه تنش بین دولت های اوباما و نتانیاهو تازه رو به كاهش
بود».
این نظرسنجی از این جهت اهمیت دارد كه بسیاری از مقام های رژیم
صهیونیستی اذعان كرده اند با كمك آمریكا هم معلوم نیست قادر به رویارویی با
ایران باشند، چه رسد به اینكه آمریكا هم بخواهد خود را از معركه كنار
بكشد.
+ نوشته شده در چهارشنبه سی و یکم شهریور ۱۳۸۹ساعت 8:34  توسط عمار
|