
دشمنان قسم خورده نظام از حادثه 25 بهمن حمایت كردند
قالیباف: اطلاعیه موسوی حركت ضدانقلابی بود
خبرگزاری
فارس: شهردار تهران با تأكید بر این موضوع كه حادثه 25 بهمن حركت شیطانی
بوده است، گفت: اطلاعیه موسوی حركت ضدانقلابی بود و اگر كسی انتقاد دارد؛
راهش این نیست.
● گزارش تصویری مرتبط
به
گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، محمد باقر قالیباف امروز در كنگره بزرگداشت
هزار شهید منطقه 10، افزود: اگر انقلاب اسلامی پیروز شد، بدون شك مدیون خون
شهدا و حضرت امام(ره) بوده است.
*حادثه 25 بهمن حركت شیطانی است
---------------------------------------------
وی با بیان اینكه بدون شك حركت و حوادثی مانند 25 بهمن ماه باعث خوشحال شدن دشمنان شده است، گفت: شك نكنید این حركت شیطانی است.
قالیباف بیان كرد: خدای نكرده نمیخواهم اینجا به كسی توهین كنم و حق نداریم كه حرمتشكنی كنیم.
* از كروبی و موسوی توقع نداریم ---------------------------------------
وی
ادامه داد: نه به عنوان شهردار كه فعالیت اجرایی و سیاسی دارم؛ بلكه به
عنوان یك هموطن، یك رزمنده، خانواده شهید، ایثارگر توقع نداریم از آقایان
كروبی و میرحسین موسوی كه هرچه در این دنیا دارند به بركت شهداست. اگر
انقلاب، شهدا، امام، حكومت دینی و ولایت نبود اینها كجا بودند؟ ما این سؤال
را از آنها داریم.
* انصاف نیست بیانیه صادر كنند
-------------------------------------
قالیباف
تصریح كرد: هر قدرت و عزتی كه این افراد پیدا كردند به بركت خون شهداست،
انصاف نیست كه یك بیانیه صادر كنند؛ آنهم بعد از دهه فجر و راهپیمایی 22
بهمن ماه و حركتی كنیم كه دل خانواده شهدا بشكند و كاری كنیم كه همه دشمنان
قسم خورده ما آنرا تحسین كنند.
شهردار تهران اضافه كرد: اسرائیل،
آمریكا، انگلیس این حركت را تحسین كردند، این زیبنده نیست و وقتی به این
حركت نگاه میكنیم واقعاً میبینیم بلوغ سیاسی، دینداری، عقل و تدبیر در
آن نیست؛ این زیبنده نیست.
*اگر كسی انتقاد دارد؛ راهش این نیست -----------------------------------------------
وی
تاكید كرد: اگر كسی هم انتقاد دارد راهش این نیست. اینها را باید توجه
كنیم كه انقلاب با آن مرد الهی و خون شهدا ایجاد شد. نباید مخالف نظام،
رهبری، مردم و آرمانهای شهدا رفتار كنیم.
*اگر انقلاب نبود امروز بنده و امثال بنده كجا بودیم؟
-----------------------------------------------------------
قالیباف
اضافه كرد: وقتی حركت مخالف میكنیم یعنی هم جهت با دشمنان است. اگر
انقلاب، نظام، شهدا نبود امروز بنده و امثال بنده كجا بودیم؟ چه سهمی
داشتیم؟
شهردار تهران بیان كرد: اگر امروز قدرت و اختیاری داریم به
بركت خون شهداست این را باید برای اهداف شهدا استفاده كنیم نه اهداف
دشمنان.
* تاكید میكنم، حق توهین نداریم ---------------------------------------
قالیباف
افزود: تاكید میكنم حق توهین نداریم اخلاقمداری را باید رعایت كنیم.
آنها باید بداند دین به انقلاب دارند. آنها باید بدانند ملت و انقلاب
بزرگوار هستند.
* به آغوش انقلاب بازگردید؛ وحدت جامعه را حفظ كنید
-------------------------------------------------------------
وی
تصریح كرد: به آغوش انقلاب برگردید و وحدت جامعه را حفظ كنید. اجازه
ندهید به دشمنان كه از حركت ما خوشحال شوند و شیطان لذت ببرد.
شهردار
تهران با بیان اینكه همه بدانیم لحظهای از فرهنگ و جهاد و شهادت و وحدت
در مبنای انقلاب نباید فاصله بگیریم، گفت: اگر فاصله بگیریم ، دشمنان ما
خوشحال میشوند. نباید بگذاریم این اتفاق بیفتد. انقلابی باقی بمانیم.
* اطلاعیه موسوی حركت ضدانقلابی بود
------------------------------------------------
قالیباف همچنین به حادثه 25 بهمن اشاره كرد و گفت: اطلاعیهای كه موسوی داد حركت ضد انقلابی است و خلاف آرمانهای امام و شهداست.
وی تصریح كرد: بعد از 22 بهمن كه با حضور مردم برگزار شد، سزاوار نبود این اقدام در روز 25 بهمن ماه انجام شود.
* دشمنان قسم خورده نظام از حادثه 25 بهمن حمایت كردند
--------------------------------------------------------------------
شهردار
تهران تاكید كرد: حركت 25 بهمن یك حركت ضد انقلابی است و كسانی كه از این
حركت حمایت كردند دشمنان قسم خورده نظام مانند انگلیس و آمریكا بودند.
وی بیان كرد: حتما باید موضوع در چارچوب قوانین و ضوابط پیگیری شود و به گونهای عمل كنیم كه شاهد اینگونه حرمتشكنیها نباشیم.
*كروبی و موسوی هر چه دارند از نظام است
----------------------------------------------------
شهردار
تهران اضافه كرد: آقای كروبی و موسوی هرچه دارند از انقلاب دارند؛ اگر
امام و شهدا نبودند اینها كجا بودند امروز وظیفه داریم در راستای تحقق امام
حركت كنیم.
قالیباف بیان كرد: یكی از وصیتهای جدی امام این بود كه پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا آسیبی نرسد.
* تكلیف افرادی كه دشمنی خود را با انقلاب ادامه میدهند مشخص است
---------------------------------------------------------------------------------
وی
با تاكید بر این موضوع كه حركت 25 بهمن ضد انقلابی است گفت: به هرحال آغوش
ملت همیشه باز است هر كسی كه به اشتباه خود پی ببرد میتواند باز گردد و
اما اگر دشمنی خود را ادامه دهد تكلیف انقلاب با دشمنان مشخص است.
شهردار تهران اضافه كرد: تكلیف انقلاب در طول 32 سال با دشمنانش مشخص بوده است.
وی بیان كرد: در این حادثه 2 نفر از فرزندان به شهادت رسیدند.
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هشتم بهمن ۱۳۸۹ساعت 9:16  توسط عمار
|